1/2018

Wzrost, rozwój jest tym, o czym marzy każdy przedsiębiorca lub marketer. Jak go osiągnąć w bardzo zróżnicowanym, pełnym niespójności i zaskoczeń cyfrowym świecie? Jak działać szybciej, bardziej efektywnie niż inni? Gdzie szukać nowych pomysłów?

Na konferencji Impact Day!

Podczas 7. edycji konferencji Impact Day – wspólnie z naszymi prelegentami z Polski ze świata – przedstawiamy różne pomysły na rozwój biznesu w środowisku cyfrowym. Dzielimy się doświadczeniami, obserwacjami, wynikami badań.

Inspirujemy do działania!

Przyglądamy się nowym możliwościom z perspektywy rynku, nowych grup klientów, zastosowania narzędzi marketingowych i systemów online.

conference program
09:15 – 09:30 – Welcome by Mariusz Wąsiński / Media Impact

09:30 – 09:45 – Introduction by Mark Dekan / RASM AG

09:45 – 10:15 – Marek Dorobisz / The Boom – ”21 things you should know about creativity”

10:15 – 11:15 – Joe van Brussel / Huffington Post – ”The Nature of Native: How Branded Content and Advertising Empower Each Other”

11:15 – 11:45 – Coffee break, Networking

11:45 – 12:45 – Dietmar Dahmen – ”Old paths don’t lead to new goals”

12:45 – 13:15 – Alicja Cybulska / Havas Media – ”In search of meaningfulness”

13:15 – 14:15 – Lunch break

14:15 – 15:15 – Mark Adams / VICE – ”Content as advertiser’s message”

15:15 – 15:45 – Jacek Dzięcielak / Media Impact – ”Cross media solutions as a modern way of allocating marketing budgets”

15:45 – 16:00 – Coffee break, Networking

16:00 – 16:30 – Sven Ernst / Axel Springer Media Impact ”Tell a story! How to face the structural change of media business by using your brand and creativity”

16:30 – 17:00 – Thomas Elstner / ZUIO – ”What Advertisers can learn from the Millenial generation”

17:00 – 17:15 – Closing remarks by Mariusz Wąsiński / Media Impact

The organizer reserves the right to make changes to the event program.