2017

„Nauczyłam się, że ludzie zapomną to, co powiedziałeś, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak poczuli się dzięki Tobie.”
Maya Angelou

Słowa Angelou to prawdziwe wyzwanie dla dzisiejszych marek, zarówno tych dużych, jak i małych. Dla każdego, kto chce przetrwać na rynku. Jak wynika z ostatnich badań Adobe, co druga osoba kupi produkt nieznanej marki, jeśli ta zapewni jej

wyjątkowe doświadczenie

Inne badania pokazują, że jutro większość marek może zniknąć z rynku i… konsumenci nawet tego nie zauważą. Przebodźcowani, z niemal nieograniczonym dostępem do wszystkiego, szukają oni bowiem „czegoś więcej”. Nie na poziomie racjonalnym, a emocjonalnym. Co to takiego?

O tym na Impact Day #EXPERIENCE

Szukamy kotwic na poziomie anatomii człowieka, technologii i strategii marki. Zastanawiamy się, jaki element naszych działań sprawi, że konsument zapamięta nas na dłużej i będzie chciał do nas wrócić.

 

IMPACT DAY #EXPERIENCE

„Win the consumer”
15.03.2017 / PGE Narodowy

#people

Emo Sapiens. Harmonia powodów i emocji / prof. Rafał Ohme

Kultura hajpów – Dorota Peretiatkowicz / IQS & Leszek Szycman / Kompania Piwowarska

Emotional branding – Markus Schmidt / UnitedSenses GmbH

 

# technology

Dlaczego VR to idealna technologia do budowy brand experience? – Artur Kurasiński

Look into 2019: peer-to-peer data sharing – Petteri Vainikka / CXENSE

Customer Service Automation – jak Artificial Intelligence i Natural Language Processing poprawia obsługę klienta – Marek Zmysłowski / UnifiedFactory

 

#brands

BORUSSIA DORTMUND – The intense football experience- Carsten Cramer /

Borussia Dortmund (TBC)

Superconnectivity. Nic nie będzie już takie samo – Michał Kreczmar / PwC

 

#inspirations

Data driven marketing: from mass-experience to me-experience – Olga Korolec / Grupa Onet-RAS Polska

From Workplace to Lifespace – Eyal Litwin / Brain Embassy & Aleksandra Krawsz / Kinnarps, rozmowę poprowadzi Michał Wąsowski / Business Insider.

lokalizacja

PGE Narodowy
Al. Ks. Poniatowskiego 1
Warszawa

PGE Narodowy