2017

Media tworzą treści. Marketerzy produkują content. Każdy z nas indywidualnie bloguje, twittuje, snapuje, szeruje czy instagramuje. Choć już teraz jesteśmy otoczeni contentem z każdej strony, chcemy nadal być dostarczycielem unikalnych i angażujących treści.

Jak zatem w obliczu tak przeciwstawnych zjawisk jak ad block i content blindness wytworzyć chemię, czyli efektywną komunikację ze swoimi widzami, followersami czy czytelnikami?

Do laboratorium content marketingowych związków chemicznych w ramach 5. edycji konferencji Impact Day zabiorą Cię w tym roku eksperci m.in. z Performics Berlin, Mercedesa, Red Bulla, L’Oréal, Onetu, Havas Media czy Native Advertising Institute.

15 marca na PGE Narodowym poznasz nowe segmentacje konsumentów treści, usłyszysz o trendach w native advertisingC, zweryfikujesz wiedzę dotyczącą strategii dystrybucji treści, posłuchasz inspirujących case studies czy rozwiążesz problem wyznaczania ROI w contenmarketingu.

Bądź częścią najważniejszej tej wiosny konferencji nt. content marketingu w regionie CEE.

IMPACT DAY #CONTENTMARKETING

„Feel the chemistry”
15.03.2017 / PGE Narodowy

WELCOME

 

9:45-10:00     Opening – Mariusz Wąsiński / Media Impact Polska /
10:00-10:15    Introduction  –  Mark Dekan  / CEO Grupa Onet-RAS Polska /

CZĘŚĆ 1 – WŁAŚCIWOŚCI CHEMICZNE LUDZI I CONTENTU

 

10:15-10:40    Jak język reprezentuje wartości marki? – Dr Jacek Wasilewski / UW, Narrative Impact /
10:40-11:00    Porządkowanie chaosu – zadanie niemożliwe czy konieczność naszych czasów? Segmentacja Polaków pod
kątem preferencji konsumowanych treści – Anna Kuropatwa / Havas Media /
11:00-11:20    Siła kobiet – case study Vichy – Magdalena Kosińska / L’Oreal Polska /
11:20-11:30     POWER CHAT :: Beata Mońka i Andrzej Wrona
11:30-12:00    COFFEE BREAK

CZĘŚĆ 2 – CONTENT LAB – RZECZ O PIERWIASTKACH I ZWIĄZKACH

 

12:00-12:30    The state of native advertising and why (content) marketers need to understand it
– Jesper Laursen / Native Advertising Institute /
12:30-12:50    Content marketing jako zaproszenie do rozmowy – Artur Konarski / Mercedes-Benz Polska /
12:50-13:00    POWER CHAT :: Jarosław Kuźniar i Grzegorz Łapanowski
13:00-13:20    Nowe formaty tworzenia treści  w produkcjach live – Jarosław Kuźniar / #OnetRano, Grupa Onet-RAS Polska /
13:20-14:30    LUNCH

CZĘŚĆ 3 – REAKCJE CHEMICZNE CZYLI CONTENT W PRAKTYCE

 

14:30-14:50    Wings for Life World Run, czyli o tym, czy content może mieć skrzydła – Olga Naparty / Red Bull /
14:50-15:00   POWER CHAT :: Przemysław Rudzki i Bartosz Olszewski
15:00-15:20    Strategie dystrybucji w content marketingu  – Rafał Drzewiecki  / Content Tailors, Grupa Onet-RAS Polska /
15:20-15:50    Content Marketing KPIs: How to measure your success  – Matthäus Michalik / Performics Berlin /
15:50-16:10    Jak stworzyć inspirującą kampanię content marketingową? – Anna Juda / Noizz, Grupa Onet-RAS Polska /
16:10-16:30    PODSUMOWANIE i rozdanie nagród – Mariusz Wąsiński / Media Impact Polska /

venue

Conference venue:

PGE Narodowy
Al. Ks. Poniatowskiego 1
Warsaw

PGE Narodowy