AGENDA

IMPACT DAY #GROWTH

„Plant new ideas”

8.03.2018 / STUDIO TĘCZA

 

9:45-10:00       #OTWARCIE

  • Opening – Mariusz Wąsiński, Media Impact Polska
  • Welcome – Mark Dekan, Grupa Onet-RAS Polska

 

10:00-11:30      #BLOK1

  • KEYNOTE: Culture of innovation as a company growth factor – Jim Fanning, Amazon Web Services
  • Dzieci rządzą portfelami rodziców – o budowaniu zasięgu i zaanganżowania wśród rodzin – Tomasz Han, Duckie Deck
  • Backstage: understanding the data behind the music – Yoav Banai, Deezer
  • E-commerce. Panel dyskusyjny – moderator: Basia Żbik, payU. Uczestnicy: Viktor Romaniuk Wanli, Kinguin; Michał Jaworski, Rainbow Tours; Maciej Patla, Onet; Kasia Kazior, Frisco

 

11:30-12:00       COFFEE BREAK

12:00-13:30       #BLOK2

  • KEYNOTE: Growth hacking – innovative way of building coverage and conversion – Tamir Jerby, Lemonade
  • Case study: Jak być efektywnym w content marketingu i jak efektywnie go mierzyć? Case study Bridgestone “Bezpieczna” – Aleksandra Pawlińska, Marcin Nietrzebka –  Media Impact Polska; Przemysław Trzaskowski – Bridgestone
  • Dawid i Goliat w świecie 3 transportowych paradygmatów – Lech Kaniuk, iTaxi
  • Think like a girl. Psychologiczny wymiar współczesnej kobiecości i jego konsekwencje dla marek – Joanna Stopyra- Fiedorowicz, Womanology Expert

 

13:30-14:30       LUNCH

14:30-16:00       #BLOK3

  • KEYNOTE: Interactive video and blockchain technology: a glance at the future of audience engagement and retention as a growth factor – Frederic Dionne, IVEP Blockchain, dubdub.com
  • Ways to Grow Brands. Challenges and Trends – Tadeusz Żórawski, Communication Business Leader
  • Potrzeby, napięcia, stosunek do życia, czyli jak Adults Power przeradza się w Silver Tsunami – Dorota Peretiatkowicz, Michał Kot, Grupa IQS
  • Czego o zakupowym sprycie dowiedzieliśmy się na Aliexpressie, czyli kim jest smart-shopper magiczny – Maciej Kosiorek, Paweł Pawiński, Królicza Nora

 

16:05-17:00 ZAKOŃCZENIE I NETWORKING

Podsumowanie konferencji + niespodzianka – Mariusz Wąsiński, Media Impact Polska

PRELEGENCI

Mark Dekan

Mark Dekan

CEO Grupy Onet-RAS Polska; CEO Ringier Axel Springer Media AG

 

Mark Dekan, jako CEO Ringier Axel Springer Media AG, przewodniczy Ringier Axel Springer Leadership Team.  Dodatkowo pełni funkcję CEO Grupy Onet-RAS Polska oraz Przewodniczącego Rady Nadzorczej Grupy Onet.pl i Media Impact Polska. Przed objęciem stanowiska CEO Ringier Axel Springer Media AG w 2013 roku, jako CFO, był odpowiedzialny za zarządzanie finansami grupy. Poprzednio, do 2008 roku, pełnił w Axel Springer SE funkcję dyrektora finansowego.

Mariusz Wąsiński

Mariusz Wąsiński

Wiceprezes Zarządu, Media Impact Polska

Manager o blisko dwudziestoletnim doświadczeniu w pracy w mediach ogólnopolskich, specjalizujący się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, budowaniu strategii sprzedażowych oraz negocjacjach. Specjalista w dziedzinie reklamy internetowej, radiowej i prasowej. Pracował w biurze reklamy RMF FM oraz Ringier Axel Springer Polska. Od 2014, na stanowisku wiceprezesa zarządu Media Impact Polska, odpowiada za komercjalizację przestrzeni reklamowej należącej do Ringier Axel Springer Polska oraz Grupy Onet.pl. Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim (specjalizacja tłumaczeniowa z językiem niemieckim). Ukończył program doskonalenia umiejętności managerskich organizowany przez Harvard Business School Publishing oraz Canadian International Management Institute. Jest członkiem rady nadzorczej IAB Polska, organizacji odpowiedzialnej za popularyzację i rozwój rynku internetowego w Polsce. Członek Europejskiego Komitetu Reklamy w organizacji International News Media Association (INMA). Zainteresowania zawodowe: nowe technologie, rozwój osobisty i leadership.

Jim Fanning

Jim Fanning

Country Manager, Switzerland and Central & Eastern Europe at Amazon Web Services

 

Executive Sales Leader z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży, zarządzaniu, technicznym wykształceniem oraz unikalnym połączeniem wiedzy biznesowej i technologicznej. Karierę rozpoczął jako programista C / C ++ na platformach Unix i wciąż jest na bieżąco z najnowszymi trendami technologicznymi. Obecnie z sukcesem zarządza zespołem najwyższej klasy zespołu enterprise sales account managerów, osiągając znakomite wyniki w zakresie realizacji cełó1) sprzedażowych.

Tomasz Han

Tomasz Han

Współtwórca Duckie Deck

 

Współtwórca Duckie Deck – firmy zajmującej się kreowaniem i dostarczaniem wartościowych treści dla dzieci i rodziców. Odpowiedzialny za koordynowanie i realizowanie całokształtu procesów związanych z kreowaniem przyszłości marek. Od ponad 10 lat tworzy i rozwija produkty i usługi skierowane do rodzin . Współpracuje m.in z firmami: Storck, PZU, Hasbro, FUJI Film, BZWBK, Castorama.

Yoav Banai

Yoav Banai

Product Strategy Manager, Deezer

 

Product Strategy Manager w Deezer, odpowiedzialny za rozwój średnio i długoterminowej strategii produktów, partnership & acquisition road map i rozwój projektów strategicznych dla biznesu firmy na całym świecie. Jego doświadczenie zawodowe – dowódca piechoty, prawnik korporacyjny i INSEAD MBA – pozwala mu łączyć strategiczne myślenie i pasję do rozwijania rozwiązań odpowiadających indywidualnym potrzebom klientów i spełniających wyzwania z zakresu technologii i rozrywki.

Tamir Jerby

Tamir Jerby

Growth Expert, VP Growth @ Lemonade Inc.

 

Tamir Jerby jest wiceprezesem VP Growth w Lemonade, spółce ubezpieczeniowej wykorzystującej w swoim działaniu głównie sztuczną inteligencję i ekonomię behawioralną. Od ponad 10 lat kieruje zespołami zajmującymi się rozwojem i marketingiem zarówno dużych globalnych marek, jak i start-upów, w obszarach B2C i B2B. W swojej pracy koncentruje się na skalowaniu biznesu i uzyskiwaniu wzrostu firm. Jako Leading Growth Mentor współpracuje zarówno z Microsoftem, jak i z Google, szkoląc właścicieli i założycieli startupów, jak przekuć pomysły na biznes.

Joanna Stopyra – Fiedorowicz

Joanna Stopyra – Fiedorowicz

Womanology expert, autorka Women Power Index

 

Specjalizuje się w targecie kobieta. Doradza firmom w obszarze budowania kultury organizacji wzmacniającej potencjał kobiet oraz markom w komunikacji i działaniach do tej najbardziej wpływowej grupy konsumentów. Jako pierwsza w Polsce rozpoczęła dyskusję o femvertisingu, który określa rehabilitacją marketingu. Jest psychologiem społecznym, wykłada na Uniwersytecie SWPS.

Lech Kaniuk

Lech Kaniuk

COO & Angel Investor in iTaxi, founder of PizzaPortal

 

Lech Kaniuk, założyciel PizzaPortal, firmy należącej do OnlinePizza Group Norden AB i działającej w Szwecji, Finlandii, Austrii i Polsce. Od 2014 roku pełni rolę Angel Investor w iTaxi – polskiej aplikacji do wzywania taksówek. Od połowy 2016 roku dołączył do zespołu jako Board Memeber i COO. Przed dołączeniem do OnlinePizza Norden był w Szwecji konsultantem ds. Innowacji dla ALMI ForetagsPartner. Prowadził audycję radiową o innowacjach i współprodukował program telewizyjny o nazwie „72h Race – jak pomysł przekuć w biznes w 72 godzinyu. Lech Kaniuk jest jedną z najbardziej znanych osób na scenie startupowej w Polsce. Swój pierwszy start-up sprzedał w wieku 18 lat, a kilka innych skomercjalizował niewiele później. Za kreatywność i innowacyjne podejście do biznesu został wyróżniony przez Brief Magazine („50 najbardziej kreatywnych osób w Polsce”) i Business Link, otrzymując tytuł #BusinessGuru.

Frederic Dionne

Frederic Dionne

CEO IVEP Blockchain, założyciel firmy dubdub

 

Fred to przedsiębiorca od wielu lat działający w obszarze nowych technologii. Człowiek wielu talentów i z szeroka wiedzą: prawnik, wynalazca, wizjoner rynku, finansista. Przed założeniem dubdub.com, firmy zajmującej się technologią wideo od 2014 roku, praktykował prawo w zakresie finansowania, technologii, własności intelektualnej, papierów wartościowych oraz fuzji i przejęć w Stikeman Elliott i Osler. Jest także Partnerem-założycielem kancelarii prawnej Blue HF specjalizującej się w korporacyjnych, handlowych i transakcyjnych usługach prawnych dla VC, MSP i startupów, ze szczególnym uwzględnieniem technologii oprogramowania. Fred pasjonuje się technologiami blockchain i oprogramowaniem open source. Jest fanem zdecentralizowanej i przejrzystej sieci informacji i wartości.

Tadeusz Żórawski

Tadeusz Żórawski

Communication Business Leader

 

Tadeusz Żórawski, lider biznesu, ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, wieloletni szef domów mediowych (Universal McCann, PHD), autor wielu wystąpień i publikacji w kraju i za granicą na temat trendów konsumenckich i technologicznych, trener, mentor, laureat nagród m.in. Leadership Award for Contribution to Market Research.

Dorota Peretiatkowicz

Dorota Peretiatkowicz

Socjolog i psycholog. Grupa IQS

 

 

Jest socjologiem i psychologiem, w badaniach marketingowych pracuje od ponad 17 lat. Specjalizuje się w projektach ilościowych, szczególnie dla branży FMCG, usług oraz OTC. W IQS odpowiedzialna m.in. za produkty takie jak Adults Power czy Hajp Hunting.

Michał Kot

Michał Kot

New Business Director. Grupa IQS

 

 

Michał Kot posiada ponad 20-letnie doświadczenie w badaniach rynku. Specjalizuje się w kompleksowych projektach badawczych zarówno onffline, jak i online. Członek PTBRiO.

Maciej Kosiorek

Maciej Kosiorek

Królicza Nora

 

 

Studiował projektowanie komunikacji. Od 4 lat związany z branżą reklamową. Na co dzień zajmuje się strategią marek w sieci.

Paweł Pawiński

Paweł Pawiński

Cięty Język / Uniwersytet Wrocławski / Królicza Nora

 

 

Socjolog specjalizujący się w metodologii badań jakościowych oraz społecznej konstrukcji Internetu. Równolegle do prowadzonych zajęć na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie SWPS pełni funkcję badacza, konsultanta i stratega marketingowego, obecnie we wrocławskiej agencji Cięty Język.

Barbara Żbik

Barbara Żbik

Head of Customer Success EMEA, PayU

 

Z wykształcenia strateg i finansistka, z praktyki i zamiłowania człowiek od efektywnej komunikacji z ponad 10-letnim doświadczeniem w doradztwie, branży mediowej i eCommerce. W swojej karierze m.in. Rzecznik Prasowy Grupy Onet, IR-owiec w TVN S.A. , doradca w Deloitte Business Consulting a także współtwórca start-upu. Doktorantka Leeds Beckett University badająca zakodowane procesy decyzjne. Absolwentka DePaul University w Chicago oraz Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University. Zapalony sportowiec-amator: zawodniczka polo, ukończyła 10 maratonów, uprawia wspinaczkę sportową, narciarstwo, skitouring, jogę i niemal zawsze jest w ruchu.

Przemysław Trzaskowski

Przemysław Trzaskowski

Communication Manager, Bridgestone Europe

 

Odpowiada za PR i komunikację marek z grupy Bridgestone na siedmiu rynkach w regionie Europy Wschodniej. Z branżą PR i komunikacji marketingowej związany od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Realizował projekty dla największych marek z branży finansowej, motoryzacyjnej i transportowej. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Michał Jaworski

Michał Jaworski

Dyrektor ds. e-commerce, Rainbow Tours S.A.

 

Od 2009 roku związany z biurem podróży Rainbow, gdzie jest odpowiedzialny za e-marketing oraz rozwój i optymalizację strony R.pl. Wielokrotny prelegent na konferencjach z zakresu automatyzacji marketingu, marketingu one-to-one, retargetingu, big data i optymalizacji działań reklamowych. Członek jury Effie w latach 2016 i 2017. Zarządza działamy e-commerce i IT. Zdobywca 2 nagród w konkursie European Search Awards 2017, laureat w konkursie Mixx Awards 2017, pięciokrotny laureat nagrody Effie w latach 2012-2015, laureat w konkursie E-commerce Polska Awards 2017. Od początku kariery zawodowej związany z turystyką i e-commerce’m (wcześniej FRU i TUI). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Politechniki Łódzkiej.

Aleksandra Pawlińska

Aleksandra Pawlińska

Strategic Project Manager, Media Impact Polska

 

Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów związanych z mediami cyfrowymi i tradycyjnymi. Praca po stronie największych wydawców w Polsce w obszarach projektów technologicznych i rozwoju produktu. W 2014 roku rozwinęła i kierowała sturtupem Apetyt na Miasto, tworząc w Polsce ogólnopolski Festiwal kulinarny. Od roku 2015 związana z Grupą Onet RAS Polska jako lider projektów content marketingowych tworzy największe realizacje dla kluczowych klientów.

Marcin Nietrzebka

Marcin Nietrzebka

Head of the Market Analysis Department, Media Impact Polska

 

 

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Media Impact Polska.

Viktor Romaniuk Wanli

Viktor Romaniuk Wanli

CEO Kinguin

 

Viktor Romaniuk Wanli to działający od 2003 r. wizjoner i współtwórca ekosystemu gier video i esportu. W roku 2013 zrewolucjonizował rynek cyfrowy, tworząc Kinguin – pierwszą platformę łączącą sprzedawców i konsumentów gier komputerowych. Roczny obrót Kinguin w roku 2018 przekroczy 100 mln USD.
– CEO Kinguin.net – marketplace gier video z 6 500 000 użytkowników
– CEO Team Kinguin SA – wiodąca w Polsce profesjonalna drużyna esportowa
– CEO Kinguin Franchising Systems – developer sieci e-sportowych aren – nowych miejsc na kulturalno-rozrywkowej mapie Polski i świata.

Maciej Patla

Maciej Patla

E-commerce, Project & Marketing Manager, Grupa Onet-RAS Polska

 

E-commerce, Project & Marketing Manager z ponad 15 letnim doświadczeniem w pracy w obszarze Internetu i marketingu. Przez ostatnie blisko 8 lat realizował projekty e-commerce. Do tej pory zarządzał wieloma sklepami internetowymi, w różnych branżach, a także opracowywał i wdrażałem projekty e-commerce, min.: dla Medicover.pl, Travalia.pl. Największym zrealizowanym projektem był Motointegrator, który w ciągu roku stał się największą platformą e-commerce motoryzacyjną w Polsce. Za ten sukces, w 2012r., nominowany byłem do nagrody Dyrektora Marketingu Roku w kategorii Innowacje. Bywa częstym prelegentem na konferencjach branżowych. Od stycznia 2018r. odpowiada ze realizację projektu content commerce oraz rozwój e-commerce w Grupie Onet.pl

Kasia Kazior

Kasia Kazior

CEO Frisco.pl

 

Kluczowe doświadczenie zawodowe:
– Konfiguracja i rozwój StartUp
– Zarządzanie przedsięwzięciem eCommerce
– Doradztwo strategiczne w Europie i Afryce
– Doświadczenie w Internecie, telekomunikacji, mediach i handlu detalicznym

Kontakt

ewa [DOT] hutny [AT] ringieraxelspringer [DOT] pl